Strategie rozwoju
Strategia to w języku greckim przywództwo i armia rozłożona obozem. W ujęciu biznesowym oznacza to wybór produktu, jaki oferujemy, określenie klienta, dla którego jest on przeznaczony oraz sposobu, w jaki firma działa, by ten produkt wytworzyć i dostarczyć na rynek, z wykorzystaniem dostępnych zasobów. Każde przedsiębiorstwo realizuje jakąś strategię, chociaż często w sposób nie dostosowany do posiadanych aktywów i kadry oraz do oczekiwań rynku. Nierzadko nie potrafi znaleźć odpowiedniego rozwiązania tego problemu, mimo iż dostrzega taką potrzebę.
Prowadzi to do marnotrawienia środków i braku efektów stosownych do ponoszonych wysiłków. Stąd też kluczowym warunkiem skutecznej strategii rozwoju jest dobre rozpoznanie, czym naprawdę firma dysponuje, jakie ma atuty, a jakie ułomności oraz co jest niezbędne, by mogła zaspokoić swoich odbiorców. Temu służy rzetelna diagnoza, którą powinien wykonać ktoś bezstronny – doradca biznesowy - i na tej podstawie, wspólnie z kierownictwem firmy, skonstruować strategię odpowiadającą sytuacji „tu i teraz”, ale też umożliwiającą jej konieczne modyfikacje w przyszłości.
Budując strategie BAA nie stosuje schematów. Nasze rozwiązania są jak ubrania „szyte na miarę”.
Chcesz o coś zapytać? Skontaktuj się z nami
Chcesz o coś zapytać? Skontaktuj się z nami
BAA Polska to zespół doświadczonych ekspertów, którzy pomagają rozwiązywać problemy biznesowe małych i dużych przedsiębiorców, organizacji gospodarczych oraz instytucji państwowych i samorządowych.
BAA Polska Sp. z o.o.
Szybka nawigacja
Dane kontaktowe
BAA Polska Sp. z o.o.
ul. Powązkowska 44C
01-797 Warszawa
tel: +48 22 562 33 43
fax:
+48 22 562 33 45
e-mail: baa@baa.com.pl