Analizy marketingowe i badania rynkowe

Coraz częściej firmy poszukują szansy rozwoju w inwestowaniu w nowe produkty, w zmianę rynku, na którym lokują swoją ofertę, ewentualnie innych odbiorców, do których jest ona kierowana. Zbadanie rynku, na którym ma pojawić się nowa oferta i opracowanie odpowiedniej strategii marketingowej, jest kluczowym elementem sukcesu takiego przedsięwzięcia.

BAA oferuje kompleksowe wsparcie w tym zakresie obejmujące sformułowanie wizji nowego produktu, badanie rynków, na których będzie on lokowany, określenie warunków cenowych i organizacyjnych „wejścia” na te rynki oraz szacunek kosztów całego przedsięwzięcia.

Odpowiednia strategia marketingowa pozwala firmie zdobyć przewagę konkurencyjną oraz zwiększyć lub umocnić jej udział w rynku. Jest to jednak rodzaj przedsięwzięcia inwestycyjnego i wymaga kapitału. Stąd też przy tworzeniu strategii marketingowej pokazujemy naszym Klientom dwa rozwiązania. Pierwsze to scenariusz realizacji projektu uwzględniający osiągane efekty przy wielkości finansowania, jakie firma planuje przeznaczyć na wdrożenie strategii; drugi to scenariusz pokazujący, jaki w danych warunkach rynkowych i potencjale operacyjnym firmy może być największy efekt sprzedażowy, ale przy zaangażowaniu dodatkowych środków finansowych.

Share by: